środa, 12 czerwca 2013

pobyt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!w szpitalu

hey  to znowu ja

ashley!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jest juz 1/2 tygodnia
heh ulamki  ; ) 
i wydarzylo sie duzu ciekawsych rzeczy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


w niedziele mialam na obiad fasolke bo brrytonsku
a potem psozlamm sie kompac i zaczelam puszczac baki i bylo jak w dzakuzi
ale w ostatnim pierdzie wyleciala kupa ;(!!!!!!!!!!!!!!!
w poniedzialek bylo superowo ale nudno nic sie nie dzialo i w gl ; ))))
a we wtorek byla masakrozAA1.!!!!!!!!

czm????????????

wanesa dostala zatwardzenia i nei umiala zrobic kupy i lekaze musieli jej jąom wyciagac
fuj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aha przynajmniej tak mi powiedziala wanesa nwm 

elwirka ciongle gra w simsy -,- !!!! wkurza mnie . !
tylko pati mi zostala ; )) < 3 : ) lubie cb pati ♥ :) 
 tez widzialam bociana!!!!!!!!!!!!!!!!
nwm co to oznacza ;(
moze mi pomozecie i gosi :)
wasza

3 komentarze:

Zuzia S pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Naprawdę..? Musisz pisać o tym, że dostałaś sraczki..?

Anonimowy pisze...

ZATWARDZENIE TO NIE SRACZKA ANONIMKU ! KUPKI SIE NIE DA ZROBIĆ I SIĘ JEDYNIE Z PUNI WYCHODZI. KOCHAM CIE ASHLEY, WANESSY I WGL.


TWOJA Hana Montana